tisdag 31 augusti 2010

Hemsidan klar!! :)


Ja nu är hemsidan klar! Eller egentligen är det ju en blogg, fast jag har försökt bygga den mer som en hemsida. Fick bli det alternativet då det passade mina kunskaper bäst, dessutom så har jag då även möjligheten att lägga in alla nyheter löpande. Än är det dock lite pill för att få den exakt som jag vill ha den, men jag får ta det när tid finnes. Huvudsaken är att sidan nu finns där med information och lite bilder.
Så ni som vill ha lite fler sneakpeaks gå gärna in och kika :)
Länken funkade visst inte först, men nu har jag åtgärdat felet... Bara att klicka på bilden ovan så kommer ni till sidan!
The homesite for my shop is now ready. Click on the picture above and you get to the site. Enjoy :)

4 kommentarer:

  1. Var jättenyfiken, men lyckades inte komma in på sidan...
    Mvh Sara/www.gultintefult.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Man hallå!! Så FINT och jag bor alldeles för lång bort (snyft!). Stort lycka till :)

    Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul med butiken :) Fint du fått det på webbsidan också. Det funkar ju lika bra att bygga med bloggverktyg nu för tiden. Tipsar varmt om WordPress, versionen som du installerar på din server, enkelt och väldigt anpassningsbart! Lätt att lägga till fler sidor med mera. Du slipper även raden som Blogger lägger till längst upp :) Lycka till!

    SvaraRadera