torsdag 26 augusti 2010

Butiken öppnad! :)




Två dagar har jag haft öppet butiken nu, och det känns fantastiskt bra, trots en envis förkylning och en kortläsare som gick sönder en halvtimme innan premiären. Bjuder här på lite glimtar från min butik. Tyvärr tog batteriet i kameran slut nästan direkt när jag började fota, men fler bilder kommer.
Har ni vägarna förbi Karlsborg, så får ni kika in och säga hej. Butiken heter Little for mini och ligger på Storgatan 35 a . :) Hemsidan är under konstruktion, förhoppningsvis klar inom en snar framtid.
Hoppas ni har det bra allihop. Hösten är på intågande, riktigt mysigt tycker jag. Man blir så sugen på att fixa, pyssla och göra fint hemma nu. Får se om tiden finns till det dock. Jag lär ju ha fullt upp med att fixa, pyssla och göra fint i min butik istället :) Men något litet projekt hemma får det nog bli :)
My kidsclothing shop has now been opened for two days, and it is so fun! The homesite is under construction but will be ready soon, I hope.

16 kommentarer:

  1. there is something in my blog to you.

    SvaraRadera
  2. Tur att det kommer en hemsida också, för jag bor alldeles för långt bort...

    SvaraRadera
  3. det ser verkligen härligt fint ut! :)

    SvaraRadera
  4. Så jäkla fint och mysigt det ser ut! Stort lycka till!

    SvaraRadera
  5. Lycka till med butiken! Den ser jättefin ut! Ska bli kul att kolla in webbshopen sen! Mvh Sara/www.gultintefult.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Ser ut som en fin butik! Lycka till!

    SvaraRadera
  7. Jättekul! Jag bor i Hjo och är gravid så det lär bli ett besök framöver! Lycka till!

    SvaraRadera
  8. (Nu känner jag mig smått senil... minns inte om jag skrev grattis eller lycka till.. Men det var lycka till jag menade!)

    SvaraRadera
  9. Sååå fint det ser ut i butiken! Lycka till!! :)
    MariaN

    SvaraRadera
  10. Fy vad inspirerande det är med människor som du som satsar och startar eget!! Så roligt att få hålla på med sådant du har passion för. Jag håller själv på att ta reda på vad jag vill.
    Hoppas butiken blir succé!
    Cred till dig!

    SvaraRadera
  11. Grattis till din superfina butik! Önskar man bodde närmare så man kunde besöka den på riktigt! Vilken dröm! Stort lycka till! kram isa

    SvaraRadera
  12. Grattis till butiken! Ska kika in hos dig nästa gång jag passerar eller besöker Karlsborg. Stoooort lycka till!

    SvaraRadera
  13. Congratulations and good luck with your shop - looks phantastic!

    SvaraRadera