tisdag 12 april 2011

Dagen tips: Jtp design



Så mycket fint man hela tiden springer på. Så många nya duktiga designers och entrepenörer det finns därute. Ska försöka att dela med mig mer utav allt det jag finner.
Idag tänkte jag flagga för Jtp-Design. Jenny heter tjejen bakom denna nyöppnade webshop, hon driver även sedan några år tillbaka bloggen Jane the pain. En blogg jag alltid läser med ett leende på läpparna. Hon har humor den tjejen, och bjuder på sig själv. En "bli glad" blogg.
I hennes shop hittar ni bland annat bokstäver och andra prylar i plexi, posters, vinyldekorationer, tapeter och annat fint. Det mesta är hennes egen design. Själv är jag sugen på "allt i allo bagarna" som finns i olika fäger. Praktiska och fina. Älskar "hagen" med som golvdekoration.

1 kommentar:

  1. Men vad söt du är.. Detta har jag helt missat. Tack tack TACK:)
    Kram jenny

    SvaraRadera