söndag 12 september 2010

Svart trägolv, ja tack

Foto från Smills album på Styleroom
Bild från Baseco
Foto: boligmagasinet Ååå vad jag vill ha nytt golv i vårt kök!! Det nuvarande är en repig, matt, gråbrun plastmatta, verkligen skittråkig. Ett nytt golv skulle lyfta hela köket och få det att kännas lite ombonat, vilket de verkligen inte gör nu. Ett svart/mörkt golv står på önskelistan, behöver något som bryter de vita väggarna och de vita (eller snarare gula, fuktskadade, fläckiga) köksluckorna (som ni förstår är något jag vill byta ut med). Får se om jag lyckas övertala sambon om att lägga in ett golv framöver... Måste ju i och för sig få ja från plånboken med, och det kan nog nästan bli det svåraste när jag tänker efter.... :) I am longing for a new black or dark floor in our kitchen. The floor right now is so ugly and dreary and makes the kitchen feel so uncosy.
I must just get my man to agree with that . :)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha malt gulv. Og jeg vet alt om det å få mannen med...her i huset synes jeg han mener for mye. Vi får trøste oss med at tre er på vei inn igjen. Jeg synes forresten det gir en fin kontrast til det sorte og hvite. Jeg liker hjemmet deres veldig godt! og produktene dine.
    Kommer snart tilbake.

    SvaraRadera
  2. Jag sitter också och funderar på svart golv med då i ett badrum. Verkligen hur läckert som helst med mörka trägolv, den där bilden från Baseco har jag butit med mig länge. Däremot så har jag hört att man måste städa väldigt ofta eftersom ALLT syns. Jag ska köra med mitt smul och dammfärgade golv i öket ett tag till men framöver ska det också bytas ut!

    SvaraRadera