måndag 11 januari 2010

Ett par tips

Vet när barnen var mindre hur jag kunde bli tokig på att locken på barnmatsburkarna aldrig gick att skruva på ordentligt efter att de en gång öppnats. Detta gjorde ju att om man sparade mat så höll den sig inte fräsch till dagen efter eftersom locket satt på sniskan. Hade jag fått syn på dessa smarta lock som sluter igen ordentligt då så hade jag slagit till på några stycken. Dessutom så kan man ju spara barnmatsburkarna sen när de är tomma och ha som förvaring, blir ju superfint på barnets rum med ett gäng glada små burkar som man kan fylla med pärlor eller annat småplock. Just nu är det rea på dessa hos Likasom.

1 kommentar:

  1. Va lustigt, jag såg dom i dag på likasom och tänkte att dom ska jag blogga om. Men så vart det inte så... =)

    SvaraRadera