söndag 1 mars 2009

Fina posters

Jag är lite besatt av fina posters/tavlor. Det kryllar ju duktiga illustratörer och konstnärer på nätet, och jag hittar alltid en massa fint som jag vill "klicka" hem. Tyvärr finns inte alltid väggyta hemma för allt jag vill ha, men likt en hamster så samlar jag på mig ändå för framtiden. Känns lite konstigt att låta fina "verk" ligga i små papprör i väntan på att någon gång få sättas upp. Men hittar man något man verkligen tycker om så är det ju lika bra att slå till, annars kanske man ångrar det den dagen när man väl har plats och prylen man vill ha kanske inte längre finns att få tag på.
Tänkte jag skulle tipsa er om lite fina posters/tavlor som står på min önskelista eller som kanske rent av redan ligger här hemma i ett rör i väntan på att få visa upp sig. Först ut är dessa jättefina tryck gjorda av Naomi Murrel och de går att köpa här. I want them all!
il_fullxfull_57836123

il_fullxfull_45252612

3 kommentarer:

  1. Fina tavlor!
    Hoppas din helg har varit mysig. :)

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  2. Oj vilka snygga!! Gillade den med äpplet, den var häftig.

    Hoppas du haft en trevlig helg.

    Kram
    Nina

    SvaraRadera
  3. Ja visst, det finns ju så otroligt många duktiga människor. Jättefina tavlor!

    SvaraRadera