lördag 31 januari 2009

Vardag



Funderar på att klicka hem ett par lampsladdar i textil från Laninja till ett par av våra taklampor härhemma. De känns lite roligare än vanliga plastsladdar tycker jag, och när priset dessutom är riktigt överkomligt, då kan man ju knappast stå emot. Fina textilsladdar fast i svart och vitt, finns även hos Granit. Läste någonstans förresten att de ska öppna webbutik under våren, det låter ju inte helt fel isåfall. Men tills dess så får jag skicka sambon på ärenden till alla mina favoritbutiker i huvudstaden, varav en av dem är ovan nämnda. Det är en liten positiv sak med att han studerar där uppe...
Men gud så jag längtar tills juni då vi återgår till vår sköna vardag igen, efter 2 års weekenddejtande. Då får man åter igen någon att dela middagen med varje dag. Någon att diskutera det fantastiskt tråkiga/roliga/bisarra/sorgliga tvprogrammet med. Någon att filosofera med innan läggdags. Någon som delar på alla nattvak. Någon som finns där måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Var dag. Vardag. Härliga vardag.

3 kommentarer:

  1. Jag önskar vi familjer kunde ses lite mer var dag i vardagen...

    SvaraRadera
  2. Snygga lampsladdar :) Är också sugen på att använda textilsladdarna.
    Trevlig helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vart kan man köpa Laninja textilsladdarna? Jag har klickat på länken men kan inte hitta några lampsladdar på Laninjas hemsida...

    SvaraRadera