lördag 7 juni 2008

Wow Micki



Bilder: Mickis hemsida
Är så sugen på att inreda lillens rum, men de känns lite önödigt, med tanke på att vi bor i hyresrätt och förmodligen kommer att flytta till något större boende redan nästa år. Men det är ju så skoj att göra fint, och lite färg kostar ju varken särskilt mycket tid eller pengar. Så det blir nog ommålning iallafall i sommar. Hade det varit aktuellt med nya möbler nu så hade jag verkligen velat slå till på byrån och sängen från Micki. Deras möbel och inredningskollektion för barn är helt underbar. Kika in Mickis hemsida för alla fina prylar!

3 kommentarer:

  1. Ja där finns det ju verkligen massor att välja mellan, förstår att du blir sugen att köpa!!=)Så härliga färger...synd att man inte har barn än!?Ha det bra, kramar emmsan

    SvaraRadera
  2. Hej Angelika! Vilka inspierande bilder! Jag älskar verkligen miljöbilderna på Micki.se. Man blir ju rent sjuk och vill inreda barnrum på direkten! =)

    Du, vi pratade om säng till Albin i gårkväll och bestämde oss för att köpa köksskåp och ha under, fyra stycken 50 skåp. Och sen en list på väggen. Det blev 900 kr billigare än det förra som vi tänkte.


    Nu blev jag inspirerad att höra med gubben om man inte kan skära ut sådana "handtag" som är på Mickisängen på bilden. :) Det kunde ju varit snyggt även på skåpluckor ju. Man ser ju inte precis att det inte är lådor.

    Hoppas man kan göra listen som är över lådorna på bilden med, lite snyggare så ju. Måsta prata mer sängprojekt med gubben i dag. OM han orkar lyssna på mig. :)

    Tack för inspirationen och ha en bra Söndag!

    Kram Malin Inspiration design

    SvaraRadera
  3. Angelica/Mamamekko;

    Ja den är inte alls dum! Den från MIO har jag spanat på. Den är supersnygg. Men ganska mycket dyrare va?
    Ja priset är bra på denna medecinlådan. Slår nog till på en om jag hittar den i butiken. Kram!

    SvaraRadera