måndag 2 juni 2008

Tidningstokig

Jag köper alldeles för mycket tidningar. Jag erkänner. Det blir mestadels inredningstidningar, men även en och annan skvallerblaska emellanåt och både Mama och Vi föräldrar slinker ner ibland. Men det finns ett problem, förutom att de kostar alldeles för mycket, och det är att jag har så svårt att slänga tidningarna när jag lusläst dem, vilket innebär att de samlas på hög här hemma. De ligger högar överallt faktiskt. Ser att det är dags att rensa nu, brukar göra det någon gång emellanåt, efter att ha bläddrat igenom dem och rivit ur reportage som bara måste sparas.
Men de tidningarna jag inte vill slänga, och de som är nya, behöver jag snygg förvaring till.
Gärna någon som går att sätta på väggen, och som är snygg och stilren, så att det inte ser för rörigt ut... Låter ju omöjligt att hitta, men jag har faktiskt gjort det!
Fyra stycken såna här tidningställ, satta ovanför varandra i par, skulle passa perfekt hemma!

6 kommentarer:

  1. Håller med att de är riktigt snygga! Om jag hade haft utrymme så skulle jag gärna haft ett par styckna :) Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Här har du en till som är tidningstokig!! Å den förvaringen är riktigt snygg.

    SvaraRadera
  3. Dom där vita är superfina... SJälv har jag köpt från åhlens nåt slags förvaringsställ...som man staplar tidn. i....Men man måste nog minska på tidningsinköpen tror jag........

    ha det så bra!!

    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. snygga!! såna borde maken kunna snickar ihop till mig. jag hade innan vi flyttade ALLA nr av Mama sedan starten.Det är 5 år. Min son föddes precis då o det var den enda tidning som jag kände igen mig i. Desstuom ung. lika många Family living. Jag gav bort till en överlycklig kompis som skall ha dom på utedass i stugan ;)

    Får man önska sig ett inlägg här?
    Jag skulle vilja se lite retrotapeter som inte är för skrikiga. Typ fina, diskreta men andas 50-70 tal. Förstår du vad jag menar? Typ virr-varr tapet eller liknande.

    Tack på förhand iallafall!

    kram Ann

    SvaraRadera
  5. Supersnygg!!! I lajk! Kram kram

    /Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  6. Min lägenhet svämmar snart över av alla tidningar...

    SvaraRadera