torsdag 3 december 2009

Snart så händer det grejer :)

Skrev för ett tag sedan att det var dags för ny design och lite förändringar här på bloggen. Håller på för fullt just nu och försöker få ordning på dessa saker. Ett första stag har varit att flytta bloggen utanför Vit design, vilket nu är fixat. Ett och ett halvt år har jag bloggat för killarna på Vit design, vilket varit oerhört roligt, men kände nu att det var dags att gå vidare. Kommer dock fortsätta på samma sätt som jag gjort tidigare, fast den "nya" bloggen kommer att bli ännu mer "jag". Sitter just nu i skolan och arbetar med ett spännande litet projekt. Imorgon ska det redovisas, vilket ska bli mycket spännande :)

2 kommentarer:

  1. Spännande det skall bli. Min sambo har en extremt bred skärm och när jag tittade in hos dig i helgen så trodde jag först att bloggen hade försvunnit för som det är nu är texten så väldigt långt till vänster. Är iaf jätteglad att du finns kvar :-)

    SvaraRadera
  2. Ja du kommer inte bli av med oss som läsare ;) Vårt samarbete under 1,5 år har varit otroligt roligt och jag är säker på att vi kommer ha mycket roliga saker tillsammans i framtiden! Kramkram

    SvaraRadera