fredag 4 december 2009

Miljöombyte ett par dagar


Kollage med bilder från Svenskt tenn, IKEA, Mor Karin, Lagerhaus, Åhlens och P.O.P
Idag åker jag och sambon upp till Stockholm. Tanken var först att vi skulle åka på spa, men vi kände sedan att vi var mer sugna på lite storstadspuls. Dessutom måste ju julklappar inhandlas så detta tänkte vi bland annat ägna helgen åt. Annars är inget planerat, men en del god mat kommer säkerligen förtäras. Har dock lite ångest för att åka ifrån mina små troll i två nätter, man är ju så van att höra deras snusande på var sin sida på natten. Men det brukar gå bra när man väl kommit fram och har annat och tänka på.
Har en hel del butiker som ska hinnas med att besökas och en del prylar förutom julklappar som jag skulle vilja köpa. Bland annat julpynt, den ombloggade ljusstaken från den blågula varuhuset och lite annat smått och gott som ni kan se ovan.
Så som ni förstår kommer det bli lite tyst på bloggen i helgen, och någon ny bloggdesign kommer inte hinnas med att färdigställa, så bloggen får helt enkelt se ut såhär några dagar till.

3 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt. Härligt med julshopping i storstan!//Jessika

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Härligt med stockholms-shopping! Jag var där förra vecka med mina två bästa vänner. Så härligt att få gå in i alla de där butikerna som inte finns hemma. Vi tog bland annat en sväng till Svenskt tenn, härlig inspiration om inte annat ; ) Är sugen på IKEA ljusstaken och Mor-Karin planschen från ditt collage! Kram Linda.

    SvaraRadera
  3. Fint ny layout du har gjort! Väldigt härlig förbättring. :-) Hoppas din sthlmshelg var givande.

    SvaraRadera