torsdag 18 september 2008

Loppis på nätet


Ja allt finns ju att tillgå på nätet i dessa dagar och för er som liksom jag, har en förkärlek till gamla saker, och gillar att fynda på loppis, så finns det ju ett stort utbud av sådana butiker på nätet. Loppis online alltså. Tradera i all ära, men där gäller ju att hålla koll på auktioner, buda m.m, och priserna har en förmåga att stiga all världens väg ibland. På dessa loppisar och antikbutiker på nätet så är ju priserna redan satta, vilket jag många gånger tycker är skönt. Även om det är en del av spänningen med tradera, att kommer prylen bli min?
Oliko och Prylodesign är två butiker med massa härliga retroprylar och tyger som jag kikar in på titt som tätt. Ibland ligger riktiga fynd ute, men det är ju först till kvarn som gället. Har du några tips på fler trevliga nätbutiker som säljer "loppisprylar" på nätet, tipsa mig gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar