torsdag 18 september 2008

Kris



Bilder: Privata
Bild: Vit design
Molly, lilltjejen, har mumsat lite på mina heliga Family living som ni ser här ovan, aj, aj, sånt känns vill jag lova. =) Men så kan det gå när man saknar bra tidningsförvaring... Men vilken tur då att de snygga tidningställen från Trend Interiör snart kommer att sitta på en vägg härhemma. Då är förstörda tidningar ett minne blott får vi hoppas, när tidningarna hamnar i säkert förvar uppe på väggen, onåbara för små tidningsätare.

4 kommentarer:

  1. Hihi, så roligt. Men jag förstår att det inte är lika kul för dig. :) Svårt att bli arg när dem är så små & gulliga. :)


    KRAM Malin Inspiraton & design

    SvaraRadera
  2. Vilken liten rackare! Tur hon är söt :)

    SvaraRadera
  3. Även de små kan.Här har du en till som är rädd om sina inredningstidningar.Den dan vi flyttar till hus ska jag ha en öppen bokhylla och sätta alla mina tidningar i.Sortera in de på nåt snyggt sett.
    Ha en trevlig helg.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. vilken söt body, vart får man tag på sådana?

    SvaraRadera