onsdag 24 september 2008

Dåligt samvete...

Senaste tiden har verkligen lusten att blogga funnits, men tyvärr inte riktigt tiden. Det gnager lite hela tiden måste jag säga, då jag verkligen saknar det och tycker att det är oerhört roligt. Men det är mycket som ska hinnas med nu på veckorna när sambon är borta, två småttingar kräver verkligen sin tid. Ett inlägg om dagen försöker jag knåpa ihop, men för mig är det för lite, med tanke på hur mycket inspiration och ideer jag sitter på. Så det kommer att bli en klar förbättring framöver, det har jag bestämt nu. Har ni några önskemål om vad jag ska skriva om så är det alltid roligt, alltid kul att tipsa någon som är ute efter något speciellt. Hojta bara till isåfall! Återkommer imorgon, med massa inspiration =)

2 kommentarer:

  1. Vet hur det är när tiden inte räcker till...
    Men ett inlägg om dan är ju mycket!

    SvaraRadera
  2. jo jag vet hur det ar med jobb och tre knattar hemma, inte har man tid till allt inte
    kram
    anna

    SvaraRadera