fredag 23 september 2011

Little cute Mokkasin

Har följt Sofias blogg sen i våras, en av mina absoluta favoritbloggar för tillfället. Hon trollbinder med både bild och text, och stylar så himla fint vilket verkligen skapar habegär hos betraktaren. Hon hade tidigare fysisk barnbutik, men bestämde sig för att istället satsa på bara en webshop. Och i måndags öppnade hon upp "dörrarna" till nya shopen. Helt fullkomligt lovely. Bilderna är så fina, så fina, och hon "lurade" mig nästan att slå till på prylar som jag redan har  i min egen butik :) Ja tänk vad mycket det gör, hur saker är "förpackade" och hur man visar upp sina produkter. Jag önskar henne stort lycka till, och jag är helt säker på att de kommer gå fantastiskt bra för henne och hennes shop.

4 kommentarer:

  1. Go kväll! Ja hennes blogg är så fin...din verkar inte så dum heller:) ska ta mig en ordentlig titt nu...kram

    SvaraRadera
  2. Kan inte säga annat än att vi alla gillar Sofia och mokkasin! Härligt!
    Hur går allt för dig!

    Kramar

    Klara

    SvaraRadera
  3. Verkligen väl värd all uppmärksamhet. :-)

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Försöker gå in på din webshop men blir blockad av mitt virusprogram som säger att din sida sprider virus.

    Ville bara säga detta, så att det kanske är något som kan åtgärdas.

    Tack för en fin blogg.

    /Jenny

    SvaraRadera