söndag 12 september 2010

Weekday carnival- så inspirerande!







Foton: Weekday carnival
En riktigt fin blogg ni borde spana in är Weekday carnival! Full av inspiration.
Älskar henns stilleben på skåpet med tavlor och flipklockan. Älskar den supersnygga skinnfåtöljen ( precis en sådan jag letar efter hem...) och griffeltavelväggen i barnrummet är en kul idè (som jag tror jag ska anamma när vi fixar barnens rum framöver) . Ja det finns mycket att inspireras av på denna blogg. Ikeamattan i svartvitt på sista bilden har länge stått på önskelistan, så fin, så fin. Ser ni dessutom vad bra ABC-tavlan från Ikea gör sig där ovanför sängen? Och vad söt den vita lilla våningsängen är. Den är en nyhet från IKEA, som jag är riktigt sugen på till barnens rum... Gillar egentligen inte våningssängar, men denna skulle jag verkligen kunna tänka mig.
Weekday carnival, a very inspiring blog I read. You must check it out, funny details mixed with a lot black and white. I like!

6 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Våningsängen är jätte fin , tänkte förut köpa den silvriga från Ikea men ändrade mig och sa för mig själv att synd att den inte fanns i vit. Funderade liksom att spraya den vit Den silvriga hihhii Så när den vita kom så blev jag super glad! Vi har försökt köpa den vita ett bra tag nu, den finns aldrig på lager. Och vi får olika besked hela tiden när den ska finnas. Hopppas att vi kan få köpa den nu det datum vi nu fått. Vilket underbart hem ni har jätte fint =)Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Har du nån adress så man kan kika in där? :)

    SvaraRadera
  3. Ska verkligen spana in detta! Jag ser massvis av barnrumsinspiration - precis vad jag söker just nu.
    /Kristina (fd Kix Koll)

    SvaraRadera
  4. Har du adressen till bloggen som du hänvisar till. Vore mkt tacksam.

    SvaraRadera
  5. Hej! Tack så mycket för din underbara orden.

    SvaraRadera
  6. Jag blev också intresserad av den vita våningssängen, men hittar den inte på ikeas hemsida. Har du något namn på den? /Johanna

    SvaraRadera