tisdag 7 september 2010

Inför 30-timmars dygn tack :)







Foton: by me, tagna till hemsidan
Har varit väldigt dött på inläggsfronten i sommar, av förklarliga skäl. Men har iallafall haft en toppensommar, om än lite stressig av all planering av butiken. Men det har helt klart varit värt allt slit. Någon som har fått slita minst lika mycket i sommar är min älskade sambo som stöttat mig till 100% och hjälpt till på all sin lediga tid att få ordning i butiken. Och nu är den som sagt klar och dagarna rullar på med en väldig fart.
Så mycket jag vill blogga om känner jag! Pyssel, planer, idèer och annat kul. Men får skriva mer imorgon, har nämligen suttit och bokfört hela kvällen så känner att ögonen snart faller ihop här. Annars är 22.30 tidig läggdags för min del, brukar aldrig komma i säng före 00... Fast det borde jag ju såklart. Men har alltid så många "jag ska bara", är dessutom alltid mest effektiv på kvällarna. Som väl är så brukar barnen sova till iallafall halv åtta om mornarna nu för tiden, riktigt lyxigt efter flera års nattuppvak och 05.30 uppstigningar. Hur orkade man? Man ställer om sig fort är en sak som är säker. Och är tacksam för det lilla. som att bara bli väckt två gånger på en natt istället för 5 eller 10.
Hörs imorgon då!
Gonatt allihop. :)
I have had a great summer and have not been blogging so much, as you propably noticed. But I hope I will find some time to it now, I have so much inspiration and plans I want to share with you.

1 kommentar: