torsdag 29 april 2010

Äntligen :)

Bild: Boligmagasinet

Bild: Spira
Bld: Sköna hem
Nu har äntligen vårt bredband kopplats in efter flytten. Det känns bra att kunna ha kontakt med och koll på omvärlden igen :) Samtidigt som jag måste erkänna att det känts rätt skönt att inte fastna vid datorn varje kväll som jag vanligtvis brukar göra...
Kan säga redan nu att vi stormtrivs i nya lägenheten. Det är helt underbart med dessa ytor och den höga takhöjden. Nu kliar det i inredningsfingrarna kan jag lova. Längtar verkligen efter att komma i ordning och fullborda alla idéer som trängs i mitt huvud.
Vår hall är enorm, och prio ett att få ordning på, bjuder därför idag på några fina inspirationsbilder på just hallar!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag gillar din stil. Just nu letar jag inspiration till matplats (del av vardagsrum) men allt jag hittar är så pretantiöst... Kan du inte göra ett kollage med matplatsbilder, för det står lite still i knoppen!

    SvaraRadera
  2. Oh my god, this house is gorgeous! I wish I was there to live in it...
    Is it yours? Beautiful!

    SvaraRadera