onsdag 4 november 2009

Samla på hög

Hemma hos oss huserar redan fyra tidningställ, tre vägghängda och en golvvariant. Sen används även en gammal pinnstol i sovrummet till detta ändamål. Men detta betyder ju inte att kvoten är fylld, ett till kan man nog behöva, eller hur :) Jag har verkligen fastnat för detta ovan från svenska PAUG, jag gillar när det går att stapla mycket i då jag har svårt för att göra mig av med tidningar. Det finns ju alltid inspiration och intressanta saker att läsa även fast de är flera år gamla. Tidningstället finns hos Bluebox för 565 riksdaler

3 kommentarer:

  1. Snyggt tips, jag har också svårt för att slänga...men mina tidningar får ibland åka på turne. Till syrran, svägerskan och sedan komma hem igen. Då är de som nytt igen..Ett bra sätt som inte samlar damm och dessutom är miljövänligt...Kram Milla

    SvaraRadera
  2. JAPP, det är snyggt. Synd att inte priset var lika snyggt. ;D

    Kram kraam Malin I&D

    SvaraRadera
  3. De är snygga de där tidningsställen - och klart att man inte kan ha för många! ;)
    Jag samlar dock mina i högar!

    SvaraRadera