måndag 12 oktober 2009

Datakrasch


Hårddisken har gått sönder för andra gången i år. Får se om det går att fixa eller om det blir att köpa ny dator. Så trist utgift just nu bara, hade siktet inställt på en systemkamera, men dator är prioritet ett, så får se hur det blir med den saken nu. En väldig tur denna gången iallafall att jag hade sparat över det mesta på vår externa hårddisk. Minns senast då den pajade och foton försvann för ett år tillbaka, inte roligt.
Får försöka blogga från skolan nu ettt tag framöver tills datorproblemet hemma har löst sig.
Sitter hos min mor nu och skriver, ska strax hem och göra middag. Blir något med färsk basilika, något jag är lite beroende av just nu. Skulle behöva ett par smarta och snygga örtkrukor dock för att hålla alla färska kryddor fräscha lite längre. Vit design har fått in denna superfina trippelvariant i sitt sortiment, så det blir en beställning inom kort tror jag.

1 kommentar:

  1. Ja, från Sagaform va? Den är riktigt snygg! Skulle verkligen kunna tänka mig att ha den!

    SvaraRadera