onsdag 19 augusti 2009

"Veckans" v. 34

kollage44 copy

Det lila smyger sig in lite än en gång. Ni får nog stå ut med det lila ett tag till, för denna färg går ju kombinera med så många olika färger, vilket jag såklart måste dela med mig av ;)
Förvaringsburkar eller byttor till baket, dessa karameller från Rice har många användningsområden. Från samma ställe kommer även pepparkvarnen i härligt ljuslila. Tidvisare, klocka, ur, kärt barn har många namn, denna svarta skapelse hittar du hos Frank form. Tallriksunderlägg till matbordet har länge letats, men jag har inte funnit några som fallit mig i smaken, tills nu. Molnunderlägget finns i flera färger hos Barnlycka. Ny skärbräda skulle också behövas här hemma, våra befintliga sjunger på sista refrängen. Skärbrädan Leaves i härliga färger är en höstnyhet från formgivaren Isak.

2 kommentarer:

  1. Fina saker. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Oh det här var precis i min smak. Har ett gäng plastbyttor från Rice som flitigt används. Skärbrädan från Isak använder vi som ostbricka, blir superfint.

    SvaraRadera