lördag 25 juli 2009

Önskelista.

�nskelista2

Om knappt två veckor fyller jag år och då jag vet att några av mina nära och kära läser bloggen så tänkte jag att knåpar ihop en liten önskelista :)
En poster från Ellie.se, som jag visade här på bloggen alldeles nyligen, skulle mer än gärna få pryda vår vägg bredvid teven. Iittalas små ljuslyktor skulle göra sig bra på vårt vardagsrumsbord. Favoriterna är den gröna, röda, lila, grå, ja jag gillar faktiskt alla färgerna och skulle vilja ha massa olika färger i grupp. Har länge letat efter en vit hushållspappersrullehållare (oj vilket långt ord) som är vägghängd, och äntligen har jag hittat en. Neon living heter företaget bakom Paperdee som är enkel i sin design, precis som jag vill ha den. En vit Stelton termos har länge stått på önskelistan liksom denna kaffebryggare (ej med på bild här ovan) , också den i vitaste vitt. Sist men inte minst, en box med akvarellfärger och passande penslar, något jag länge önskat men inte unnat mig själv.

1 kommentar:

  1. Åh, har dom gjort den vägghängd nu? (Paperdeen, alltså) När jag köpte fanns bara de som skulle stå på bordet. Men vi borrade upp på väggen ändå, det gick bra:
    http://mrsbandco.blogg.se/2008/september/min-paperdee.html

    SvaraRadera