tisdag 5 maj 2009

White

vitt copy

1. Finaste sidenlyktan från Minh får gärna bli min. Finns i olika storlekar och färger 2. Färska örter gör maten så mycket godare, dessa örtkrukor från Vit design skall snart inhandlas hem. 3. Finfina påslakan från H&M Home, vill ha! 4. Ja nu måste man ju få tummen ur snart att inhandla en brandsläckare. Denna designade släckare från Fire invent har jag skrivit om förut. 5. Byrån Snö från Asplund har stått högst på önskelistan i flera år. Älskar den lekfulla och tidlösa designen. Ge mig nu! 6. Tick, tack. Klockan med stort K i härligaste vitt. Så länge har jag trånat efter denna. Kanske får slå till när skatteåterbäringen kommer? 7. Bokstäver högt och lågt, kors och tvärs i hela bloggosfären. Är jag sist att inhandla en bokstav om jag slår till snart?

2 kommentarer:

  1. Nej sist med bokstäver är du inte. Flanerade runt på Panduro i förra veckan och såg att även de har börjat med bokstäver. De var ganska billiga och gjorda i vit papp.

    http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=264538

    SvaraRadera
  2. Så fina vita saker. Klockan skulle komma väl till pass här hemma. Ha en trevlig onsdag.

    SvaraRadera