lördag 16 maj 2009

Think pink

rosa

1. Den blommiga kudden kommer från H&M Home och är min absoluta favorit i deras sortiment 2. Cerise kudde även den från H&M Home 3. Live what you love, ett budskap att leva efter. Hijrik`s tryck finns nu även i härligt ceriserosa. 4. Pappelinas matta Vera i ny vårfärg, så fin! Finns bl.a hos Designonline 5. La La Love you! Fint posterfynd från ännu en Etsyshop. 6. Så underbar fågellampa som kan klämmas fast på en hylla el. dyl. Finns hos Moodsshop. 7. Virkade godsaker till barnens lek är något som slagit stort senaste åren, denna muffin är helt bedårande tycker jag. En nyhet hos Russinet.

6 kommentarer:

  1. Supersnygga prylar!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga prylar!! Jag älskar rosa:)

    SvaraRadera
  3. Så härligt med rosa!
    Innan var jag inte ens förtjust i den färgen, men har verkligen ändrat mig ;-)
    Ha det så bra!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  4. Härligt och snyggt med Pink:) Ha en bra kväll, kramar emmsan

    SvaraRadera
  5. Underbart kollage:-) Älskar "Live what you love"-trycket och tror det myste flytta hem till mitt nya kontor.

    SvaraRadera
  6. Härligt kollage med läckra fäger.

    SvaraRadera