lördag 7 mars 2009

Vinnaren dragen

Vinnaren är nu dragen av den fina kroken. Har varit en väldigt hektisk vecka så har inte hunnit med det förrän nu. Mitt i all stress så har jag även helt glömt bort den nya tävlingen som skulle kört igång i tisdags, ni vet den återkommande månadstävlingen. Den kör dock igång nu på tisdag den 10:e istället, bättre sent än aldrig som man säger. Så kika in på tisdag om ni vill vara med och tävla om ännu ett fint pris! Ja just det, kanske ska berätta om vem som vann med ;) Anna med bloggen "En blandning av sött och salt" är snart lycklig ägare av den smarta kroken! Grattis Anna!

1 kommentar:

  1. Hej på dig!

    Jag hittade din blogg för bara några dagar sedan, den är mycket inspirerande :)

    Jag har på min egen blogg publicerat en av dina bilder (så klart med hänvisning) och en bild som jag hittade på din gamla blogg men som du hade tagit någon annanstans ifrån. Jag vill bara meddela så att du kan säga till ifall du inte tycker det är okej. Min blogg finns på följande adress: hannasvirrvarr.blogspot.com och du kan maila mig på hanna0486@gmail.com

    Ha det bra!
    /Hanna

    SvaraRadera