lördag 7 februari 2009

Fynda fina tyger

Ja det kan man göra hos Stoff och stil. De säljer en hel del fina tyger och priserna är dessutom riktigt låga. Färutom tyger säljer de även sytillbehör och olika mönster, t.ex. mönster som visar hur man ser egna kuddbokstäver. Är riktigt sugen på att beställa hem både lite tyg och lite mänster och sätta igång och sy Liams namn i kuddar. Ett lektält har jag länge funderat på att knåpa ihop med, detta är verkligen riktigt fint, frågan är om jag har tålamod och tid att sätta igång med något större projekt just nu.
813909_l

813888_l

813908_l

3 kommentarer:

  1. Wow....såna bruna tapeter hade jag när jag var liten...(de längst ner)
    Snyggt...öh, eller så inte ;)
    Som tyg är det ok men tänk dig mitt lilla rum med dessa tapeter på alla väggar...ojvoj....

    Ha det bra i helgen!

    kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Läckert läckert=) Ska kika in där tror jag!!!=) Tror du klarar göra tältet galant!Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  3. Stoff och Stil har jag handlat mycket från, men mest mönster & tyg till att sy kläder. Verkligen prisvärt och snygga tyger!

    SvaraRadera