lördag 3 januari 2009

Lekfull retro matplats


Lampa från Ilva, Tapet från Tapetskrubben, Bord Docksta från Ikea, Stol Urban från Ikea, Tekanna Paus från Vit design, Diskställ Dishbunny från Designtorget, Normann diskbalja
Ofta när jag ser en pryl, eller en tapet, ja det kan egentligen vara vad som helst inom inredningsväg som ögat fastnar lite extra på, så börjar hjärnan genast arbeta och börja inreda ett helt rum utifrån den saken. Lite skadad blir man ju när man skriver om inredning varje dag, men roligt är det! Man har ju en liten dröm om att någon gång få jobba med inredning på en sådan nivå där man kan få utlopp för en del av sina idèer och all inspiration man har i sitt huvud, men tills dess så är bloggen ett utomordentligt ställe för mig att få leva ut mitt intresse.

6 kommentarer:

  1. Riktigt snygga grejer tillsammans! Grönt är bästa färgen :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad snyggt, lampan hade gärna fått flytta in hos mig =)

    SvaraRadera
  3. Åh vad snyggt, lampan hade gärna fått flytta in hos mig =)

    SvaraRadera
  4. Verkligen läckert, gillar grönt skarpt!!!=) Ha en trevlig Lördagskväll, kramar emmsan

    SvaraRadera
  5. Du kommer säkerligen att arbeta med inredning på den nivån i framtiden!!!
    Trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  6. Grymmt snyggt !I löööve RETRO!! :)

    /Malin igen :)

    SvaraRadera