lördag 20 december 2008

Retro tyg


Letar som en tok efter något härligt tyg, som nästa år (alltså efter jul) ska få bli tygtavla i vardagsrummet. Allt jag vet är att det ska vara grönt i det och gärna lite retro och blommigt. Har kärat ner mig i tyget ovan. Det hittade jag på en australiensk sida, Vintagefabrix, som har en hel del härliga retrotyger, men tyvärr var det lite för dyrt...
Någon som har tips på sidor med härliga retrotyger? Jag letar såklart även på loppisar och tradera, men än har det inte dykt upp något som jag fastnat för.

2 kommentarer:

  1. Å vilket underbart tyg! Förstår att du kärat ner dig. Jag har hittat några ställen som säljer lite vintage aktiga tyger. Amy butler gör ju fantastiska grejer men hon är också dyr.

    Kontakta den där killen på länken nedanför så kan du nog få köpa något. Han har gjort sjukt många olika figurer så några borde han nog kunna släppa ;)

    SvaraRadera
  2. Underbart tyg!
    Har inga tips att ge dig men jag lovar att tala om om jag hittar någon sida! Har du Googlat på retrotyger?

    SvaraRadera