tisdag 16 december 2008

Back again!

Bild: Fina bokstäver från Boligmagasinet
Nu har bästa sambon fixat datorn. Sambon brors dator gick sönder i somras, dock inte deras hårddisk. Så vi har tagit deras hårddisk, och lite andra reservdelar (vårt tangentbort till exempel har haft knappar som inte fungerade, måttligt irriterande, men det är som sagt nu ett minne blott.) Så nu känns datorn nästan som ny! Sörjer dock alla foton, kollage och annat smått och gått som gått förlorat på den andra hårddisken, men från och med nu så tänker jag vara duktig och spara över på vår externa hårddisk lite oftare...
Så, vad skriver man om såhär en vecka innan jul? Känns nästan för sent att skriva julklappstips, då de flesta redan har klapparna klara, eller? Nja, det finns nog en och annan som har inköp kvar kan jag tro, jag själv brukar andra år tillhöra dessa "sista minutare", men i år så kan jag slappna av en vecka innan jul, då jag har allt i stort sett klart. Förutom själva inslagningen då... Men det kan man ju göra hemma i lugnan ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar