lördag 29 november 2008

Tema Juklappar

1. Supersöt plåtburk från Blafre design 2. Brödfat i virkad look från Rice, 99 kr hos Inreda 3. Finaste muggen från favoriten Orla Kieley, 145 kr Frank Form 4. Tomteröd klocka från Karlsson, 545 kr hos Frank Form 5. Matlåda i form av ett äpple, Koziol, 125 kr hos Favoritsaker 6. Äggklocka, Sagaform, 109 kr hos Favoritsaker 7. Kakfat från Koziol, redan en klassiker! 249 kr, Favoritsaker
Så här lagom till första advent så tänkte jag köra igång med lite julklappstema. Först ut idag är lite härliga röda klappar. Har ni några önskningar om julklappstips? Kanske har ni problem med vad ni ska köpa till svärmor, lillebror eller tonårskillen? Önska gärna, så ska jag göra mitt bästa för att knåpa ihop lite inspiration!

4 kommentarer:

  1. Tack för inspirationen! Jag har svårast att önska mig saker till mig själv, är lättare att hitta på till andra ;-)

    SvaraRadera
  2. ja finfina grejer! själv har jag brödkorgen i oranget, bra och billig inverstering! kakfatet är ju också en hit!

    SvaraRadera
  3. Plåtburken var mycket fin! Du är verkligen bra på det här, Tack för inspirationen! Så det är så många som varit sjuk i maginfluensa? trodde inte det . Skönt att ni nu mår bättre men det är så fruktansvärt jobbit att vara så sjuk att man inte kan göra något överhuvudtaget. Nu oroar jag mig att barnen ska bli smittade. Inkubationstiden är cirka tre dagar...

    SvaraRadera
  4. Julklapps tips låter toppen. Jag tycker det är svårt att hitta något till svärföräldrarna och lillebror (13år). Sambon fyller är idag och han fick rätt kassa presenter han med. Men du den där muggen var urfin! Bra inspiration!

    SvaraRadera