fredag 19 september 2008

Visst ja!


Hur kan jag ha glömt? Jag har ju blivit utmanad av bästa Soof! Blev glad som få, då det är min första utmaning någonsin (som jag kommer ihåg). Tycker alla blir utmanade både kors å tvärs, men inte jag (lite bitter, jag erkänner). Men bättre sent än aldrig, here it is:
Fem saker i min frys: Kyckling, köttfärs, ärtor/morötter, kantareller och hallon.
Fem saker i min väska: Lypsyl, mobil, plånbok, block och penna...
Fem saker i min garderob: Jeans, svart, vitt, grått och lite randigt.

Fem saker i min bil: Musik, två ungar, barnvagn, nappar och en kartbok.
Fem saker i mitt badrum: Badkar, massa badleksaker, allt för kropp och knopp, tvättmaskin och finaste medicinlådan.
Fem saker i mitt kylskåp: Mjölk, ägg, grädde, kalvfond och ost.
Japp, så svarar jag. Hur skulle du svarat?
Alla som känner sig sugna får nappa på utmaningen!

3 kommentarer:

  1. Ja, lillkillen kommer vara 2 år och sju månader då vi får barn. Om det nu går som planerat. Alla bara pratar om hur jobbigt det är med två så det var så skönt när du skrev din kommentar hos mig att så behöver det inte vara. Tack!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag gärna igen ;)

    Önskar dig en trevlig helg
    Jannice

    SvaraRadera
  3. Jag har väntat på att du ska agna betet. Intressant läsning!

    SvaraRadera