fredag 5 september 2008

Nyhet i butiken, och mycket mer på ingång...


Foto: Vit design
Jag fick verkligen tänka till första gången jag såg denna lampa. Men efter en stund så såg jag ju, den föreställer ju en överdimensionerad glödlampa som gått i kras, vilket förklarar namnet, "Scheisse". Jag gillar verkligen nyskapande design, som är lite udda och sådär härligt lekfull, men samtidigt har stil, så jag föll faktiskt som en fura för denna. Den är verkligen ett härligt blickfång som skulle lyfta ett helt rum. En ny favorit på min vill ha lista. Vill du läsa mer och se miljöbilder på lampan så kan du göra det på Vit design, här. Lampan är en nyhet i deras sortiment.

5 kommentarer:

  1. Snygg lampa och lite lagom crazy. Jag såg att jag precis missat lamptävlingen - jag får vara lite mer på hugget nästa gång!

    SvaraRadera
  2. vilken snygg lampa! helt i min smak.
    ha en bra helg
    kram
    anna

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart namn! :)

    Trasan i inlägget under är ju bara för bra, mohaha!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Jag länkade till tävlingen nu. *Håller tummarna*. :)

    Ha en fin Lödrag och tack för "peppet" du skickade till mig. :D

    Kramar Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  5. Den e verkligen underbar och lyser säkert jättefint!=) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera