måndag 8 september 2008

Lampa från R.O.O.M

Bild: R.O.O.M
Blev helt salig när jag såg denna bordslampa från R.O.O.M. Enkel och stilren och bara hur snygg som helst. Precis min stil! Varför hittade jag inte dessa innan våra bollampor inhandlades till sovrummet, skulle ju passat super på våra sängbord från Kartell. Och inte hutlöst dyra heller är de (som det brukar ha en förmåga att vara jämt när jag fastnar för något) 350 kr styck kostar de. Hmm, nu får jag bara fundera på var jag kan placera en sån här hemma...

7 kommentarer:

  1. inte ofta man hittar nagot sadant snyggt till ett overkomligt pris.
    kram
    anna

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fin!
    Precis min stil, och vilket bra pris. Inte omöjligt att det hamnar en (eller två?) sådana hemma hos mig så småningom...
    Tack förresten för en superbra blogg! Så mycket inspiration och bra tips och idéer varje dag!
    Kram Marit.

    SvaraRadera
  3. Den var riktig söt den lampan! Skulle vara kul att se den "live" också, och se hur ljuset sprids.

    SvaraRadera
  4. Du får se det som ett tillfälle att göra höstmörkret lite ljusare genom att köpa hem fler lampor... ;)

    SvaraRadera
  5. Snygg snygg snygg snygg! Och väldigt bra pris för en sådan snygg lampa. Mycket lampa för pengarna!

    Ha en bra dag!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  6. Gud vad snygg lampan var.Har precis fått hem mina sängbord från Kartell.Har bara en sänglampa än så länge.Skulle köpt en till idag men de hade visst dragit tillbaka den på IKEA pga av nåt med säkerhet.Så vi får se om de kommer få in den igen snart.Annars blir det väl att man får hitta några andra och köpa.Denna var ju inte helt fel.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. såg den också och blev glatt överasskad av priset. Inte alls så dyrt för en så snygg lampa. Kram/jenny

    SvaraRadera