söndag 31 augusti 2008

Oj, en liten bloggpaus...

Det har det visst blivit. En liten sådan. Brukar ju skriva minst ett inlägg om dagen, men på något vis så har dagarna bara rullat på, så sen i torsdags har det varit tyst på min blogg. Hela tre dagar av tystnad, det är ju skandal =) Ska aldrig hända igen, jag lovar =) Vill passa på att tacka för alla kommentarer på jag får på bloggen, jag blir superglad varenda gång jag loggar in och upptäcker fina kommentarer som behöver granskas. Tyvärr känner jag att jag är lite dålig på att svara er alla, och det gnager mig lite, men jag försöker verkligen i den mån jag kan. Jag uppskattar iallafall jättemycket att ni lämnar små avtryck hos mig, alltid kul att få respons för det man skriver och visar. Och sen vill jag tacka bloggerskorna Camillas nya hem, Hemochliv, Gullhjärta och I Veras hus för de fina utmärkelserna ni gett mig. Tusen tack! Blir riktigt glad ska ni veta! Jag börjar ju nästan bli lite mallig efter så många utmärkelser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar