söndag 24 augusti 2008

Mysig liten butik




Jag googlade på Mimou, efter att ha sett den underbara kjollampan på Perlans blogg, som ju är av märket Mimou. Hittade då till en liten mysig webbshop, som självklart hade en del mer prylar som jag ville ha...
Kjollampan tycker jag är helt underbar verkligen, den måste få bli min en dag. Sen älskar jag Kragh Rosenbergs mönster Figus, skulle inte tacka nej till en kudde i det mönstret, så fin.
Brickor kan jag ju aldrig få för många av heller till min samling, de färgglada ovan gillade jag, skulle liva upp köket nu i höstmörkret.
Och bokstäver har jag ju haft dille på i flera år nu, det är ju dessutom riktigt bokstavsfeber i inredningsvärlden nu, så man får ju en massa ny inspiration till vad man kan göra med med dem. De bokstäverna ovan är ca 30 cm höga och finns också även i en liten "rostig" version. I like.
Spana in här för fler fina prylar.

2 kommentarer:

  1. Vilket bra tips! De "rostiga" bokstäverna var också jättefina!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har googlat och googlat på mimou kjollampa men hittar ingen som säljer den, vet du nån?

    SvaraRadera