söndag 6 juli 2008

Men gud!

Jag måste ju förtälja vinnaren av förra veckans tävling. Hur kan jag bara missat det. Så kul har det varit iallafall att läsa era fina motiveringar. Men precis lika svårt har det varit att välja ut en vinnare. Hade jag haft 39 kuddfodral så hade ni fått varsitt. Men nu hade jag ju bara ett tyvärr... Vinnaren av tävlingen v.27 och det fina moln kuddfodralet blev Mia, med bloggen Unika smycken. Hennes korta men roliga motivering var: "Jag behöver ett nytt kuddfodral. Den bittra sanningen är att våran bebis spydde ner både kudde och soffa :) Så har du en soffa vill jag ha den också :)! Grattis Mia! På onsdag startar en ny tävling...! Så håll utkik!

1 kommentar:

  1. Åh super tack! Det kommer bli så snyggt hemma hos oss :) Ha en trevlig kväll! Mvh Mia

    SvaraRadera